Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT

Tilaaminen

Sisustustarrat tilataan Tarratar verkkokaupasta

ostoskorin kautta sekä tarvittaessa myös sähköpostin tai puhelimen välityksellä.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta,

toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää

sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

Toimitusaika

Toimitusaika on 2-5 päivää. 

Tilisiirrolla maksettaessa käsittelemme tilauksen kun maksusuoritus näkyy yrityksen tilillä. 

Toimitustapa ja toimituskulut

Tilaukset ilman toimituskuluja.

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut.

 

Maksutavat

 Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla:

 Klarna lasku tai tili.

Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, SPankki, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu SuomenVerkkomaksut Oy:n sivuston kautta.

Maksutapana on myös tilisiirto ennakkomaksuna.

 

 

Tilisiirto

Tilisiirrossa maksusuoritukset osoitetaan

yrityksen tilille FI1750700420058871  Saaja:  MR-Mainos Oy

Käsittelemme tilauksen  kun maksu on suoritettu.

Jos maksuna on tilisiirto ennakkomaksuna, pidämme varausta 5 arkipäivää jonka

jälkeen tilaus raukeaa jos maksu on suorittamatta.

 

Klarna tili

Maksa erissä alkaen 9 € / kk

Klarna Tili -maksutapa on suunniteltu niihin tilanteisiin, kun haluat itse päättää, millaisissa kuukausierissä lyhennät tilauksesi loppusummaa. Klarna Tili on myös paljon enemmän. Saat tilaamasi tuotteet ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä ja kaikki Klarna Tilillä maksetut ostokset yhdistetään yhdelle kuukausilaskulle. Myös eri verkkokaupoissa Klarna Tilillä maksetut tilaukset yhdistyvät automaattisesti samalle kuukausilaskulle.

  • Saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä
  • Kuukausierä 9 € tai vähintään 1/24 kokonaissummasta
  • Sinun ei tarvitse luovuttaa maksukorttisi tietoja
  • Osta nyt, maksa seuraavan kuukauden lopussa
  • Voit aina halutessasi maksaa jäljellä olevan velan myös kerralla
  • Kaikki ostoksesi yhdistyvät samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle
  • Tilinhoitomaksu 3,95 € / kk tilausmäärästä riippumatta.

Klarna Tilille tehdyn 1000 €:n ostoksen perustamismaksu perusehtojen mukaan on 0 €. Tämän hetkinen vuosikorko on 22 %, jolloin esimerkkiostoksen mukainen todellinen vuosikorko on 34,64 %. Ostoksen luottohinta on 1171 €. Kuukausieriä on 12 kappaletta ja erät ovat kooltaan 98 €. Esimerkin mukainen ostos edellyttää, että luoton kokonaissumma suoritetaan vuoden sisällä.

Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä.

 

 

Klarna lasku

Maksuehdot

Osta nyt, maksa jälkikäteen!

Klarna Laskulla maksaessasi asiointisi on turvallista ja helppoa. Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa maksukorttisi tietoja ja saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä.

  • Saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin maksat niitä
  • Maksuaika aina 14 vuorokautta
  • Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa maksukorttisi tietoja
  • Kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus
  • Lataa alkuperäinen laskusi osoitteessa klarna.fi
  • Mahdollisuus maksaa lasku myös erissä

        Laskutusmaksu 1,95 € per tilaus. Maksun myöhästyessä laskun loppusummaan lisätään muistutusmaksu 5,00 € ja viivästyskorko 8.00 %. Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä joissain tapauksissa voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista.

        Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä.     

Klarna AB, yritys- ja yhteisötunnus 556737-0431

 

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla,

Tarratar yritys toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja

lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail.

Paytrail toimii Visa, Visa Electron tai

MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa

syntyy asiakkaan ja Paytrail:n välille. Myyjän vastuulla

ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail on

myös maksun saaja.

Paytrail entinen Suomen Verkkomaksut Oy

y-tunnus: 2122839-7

Ohjelmakaari 10

40500 JYVÄSKYLÄ

Puhelin: 0207 181830

 

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Suomen

Verkkomaksut Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten

kanssa. Suomen Verkkomaksut Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen

kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen

verkkomaksaminenkin.

 

 

 Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja

palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia

käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

• nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi

• pankkitilinumerosi

• sekä kopio tilausvahvistuksesta

Huom. omalla tekstillä lähetettyjä tarroja ei voi palauttaa.

Emme korvaa klarnasta aiheutuvia kustannuksia.

Vähennämme korvattavasta summasta postituksen aiheutuneet kulut 13 euroa.

Palautusosoite:

MR-Mainos oy

Niemennokka 4

39200 Kyröskoski

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.

Tarrat omalla tekstillä ei ole vaihto eikä palautusoiketta.

Kun palautus on

hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja

käsittelyn jälkeen.

Ennen palautusta yhteydenotto pakollinen sähköpostitse.

Mikäli olemme lähettäneet asiakkaalle korvaavan tuotteen, sillä ei ole palautusoiketta.

Emme nouda postiin tulleita palautuksia, mikäli niistä ei ole sovittu etukäteen.

 

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on

toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi

osoitteeseen asiakaspalvelu@tarratar.fi  tai puhelimella 044 3424 903.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän

sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on

tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

 

Muuta

Tarratar yritys käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.


Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa voit ottaa yhteyttä:

-Sähköpostilla osoitteesta: asiakaspalvelu@tarratar.fi

-Puhelimella numerosta: 044 3424 903